Sistemske zahteve

Vodič za namestitev - BackupCity AGENT - Windows

Minimalne zahteve za namestitev programske opreme Backup City.

  • Operacijski sistem : Windows XP / 2003 / Vista / 7 / 2008 / 2011
  • Spomin : 128 Mb
  • Prostor na disku : 100 Mb
  • Omrežni protokol : TCP/IP (Http/Https)
  • Dodatne zahteve za:
    • Windows: Prosimo prepričajte se, da ste se v Windows prijavili z uporabniškim računom z administratorskimi pravicami

Namestitev programske opreme

Najprej se prepričajte, da ste se v Windows prijavili s pravicami administratorja.
 
Spodaj izberite in si namestite uporabniški vmesnik glede na vaš operacijski sistem.
 
BackupCity uporabniški vmesnik - Windows (Windows 2000 / XP / 2003 / Vista / Windows 7/ 2008 / 8 / 8.1)

Začni

  1. Naložite datoteko za nastavitev in jo zaženite
  2. Sledite navodilom čarovnika za namestitev za dokončanje namestitve
  3. Ko bo namestitev končana, bo na sistemsko orodno vrstico samodejno nameščena nova ikona (BackupCity AGENT) (poleg sistemske ure) in BackupCity AGENT bo samodejno zagnan.
  4. (poljubno) Vnesite ime gostiteljskega strežnika z varnostnimi kopijami v polje [Naslov] in kliknite gumb [Naprej].
  5. Če nimate uporabniškega računa, izberite [Testna registracija] in kliknite gumb [Naprej]
    1. Vpišite [Uporabniško ime] in [Geslo] po vaši izbiri
    2. V tekstovno polje vpišite svoj [elektronski naslov]
    3. Kliknite gumb [Predloži]
    4. Sedaj ste že prijavljeni na strežnik z varnostnimi kopijami (če je [uporabniško ime] po vaši izbiri že zasedeno, poskusite z drugim uporabniškim imenom)
  6. Če uporabniški račun že imate, izberite [Prijava uporabnika] in se prijavite na strežnik z obstoječim uporabniškim imenom in geslom.
  7. Če ste se na strežnik prijavili prvič, vas bo program vodil pri nastavitvi niza varnostnih kopij
    1. Vpišite poljubno ime niza varnostnih kopij v polje [Ime]
    2. Izberite datoteke, za katere želite izdelati varnostne kopije
    3. Nastavite urnik izdelave varnostnih kopij s klikom na gumb [Lastnosti] (zapomnite si, da lahko enemu nizu varnostnih kopij dodate več urnikov izdelave varnostnih kopij)
    4. Vašemu nizu varnostnih kopij nastavite tudi nastavitve kodiranja (če se na kodiranje ne spoznate, tu le potrdite prednastaljene vrednosti)
    5. Kliknite na gumb [Končaj]

    Če bo vaš računalnik prižgan, se bo načrtovana izdelava varnostnih kopij izvedla samodejno.
  8. Če želite takoj izvesti izdelavo varnostnih kopij, na levi plošči izberite niz varnostnih kopij in kliknite zgornji gumb [Začni izdelavo varnostnih kopij]. Izberite [Oddaljen strežnik z varnostnimi kopijami] in kliknite gumb [OK].
  9. Namestitev končana.